Czy w perfumeriach online można trafić na markowe i oryginalne produkty?

Wiele osób, przeglądając oferty perfumerii internetowych zadaje sobie pytanie z czego wynika niska cena produktów i czy faktycznie mogą one być tak samo dobre pod względem jakości jak te, zakupione w drogeriach czy perfumeriach stacjonarnych? Wszystko wskazuje na to, że tak.
Niska cena perfum w sklepach internetowych wynika w głównej mierze z niskich kosztów utrzymania działalności. Nieco inaczej wygląda to w przypadku perfumerii stacjonarnych – tutaj koszt wynajmu powierzchni czy prowadzenia działalności są dużo wyższe. W związku tym perfumerie stacjonarne zmuszone są narzucać marżę, co wiąże się niestety ze wzrostem cen produktów.

Jak kupić oryginalne perfumy w rozsądnej cenie?

Zanim jednak zdecydujemy się na zakup w jakimkolwiek sklepie internetowym, warto wcześniej sprawdzić jego wiarygodność. Pozytywne opinie zadowolonych klientów odnośnie obsługi czy oferowanego asortymentu są dla nas sygnałem, że sprzedawcy śmiało można zaufać. Jeśli jednak przeoczyliśmy tą czynność, nie poczytaliśmy wcześniej, co na temat danego sklepu sądzą inni klienci i po otrzymaniu przesyłki mamy pewne wątpliwości co do oryginalności produktu, jest kilka szczegółów, które zdradzą nam, czy nasze wątpliwości są słuszne. Wystarczy wybrać się do pobliskiej, stacjonarnej perfumerii i zwrócić uwagę na takie detale jak: numer seryjny, wygląda flakonu i napisy znajdujące się na nim, kolor perfum materiał, z którego jest zrobiony atomizer, a następnie porównać je produktem zakupionym w perfumerii online. Trwałość i jakość zapachu to kolejny czynnik, który pozwoli nam dojść do tego, czy zakupione przez nas perfumy są oryginalne. Jeśli szybko się ulatnia a dodatkowo kompozycja jest tylko w pewnym stopniu zbliżona do zapachu z perfumerii stacjonarnej, możemy mieć pewność, że trafiliśmy na nieuczciwego sprzedawcę.
Należy jednak pamiętać o tym, że zbyt niska cena perfum, również powinna dać nam do myślenia. W perfumeriach online często zdarzają się obniżki ale maksymalnie o 50 %. Wyższe rabaty to zazwyczaj celowy zamysł nieuczciwego sprzedawcy, który w ten sposób próbuje przekonać klientów do podrabianych perfum.